• Ponad 270 dziewcząt i chłopców rozpoczęło kolejny etap na edukacyjnej drodze życia w Szkole Podstawowej w Małej Wsi. Bohaterami dnia były oczywiście pierwszaki.
      • Rozpoczynamy realizację projektu w ramach programu mSilnia finansowanego przez Fundację mBanku. Osiem grup warsztatowych od września do grudnia pobawi się matematyką.
      • Zebranie rodziców uczniów klas pierwszych
      • Serdecznie zapraszamy na zebranie rodziców uczniów klas pierwszych 26 sierpnia 2024 r. o godzinie 15.30. Spotkanie rozpoczniemy przed budynkiem szkoły.
      • Uwaga! Nasz nowy adres e-mail: sp.mala.wies@malawies.pl. Prosimy o kierowanie korespondencji na nowy adres, stary będzie dostępny jeszcze tylko przez ograniczony czas, a następnie przestanie być używany.
      • Prezentujemy w załączniku wykaz podręczników do religii dla klas 1 - 8 na rok szkolny 2024/2025.
      • Drodzy Rodzice, Drogie Pierwszaki! Choć to jeszcze wakacje, podpowiadamy, w co powinni się zaopatrzyć nowi uczniowie naszej szkoły.

• Warsztaty w Domach Senior +

• 29.09.2023
        • Rozpoczęliśmy realizację tegorocznej edycji projektu "Działaj Lokalnie" od wspólnych zajęć z Paniami Emerytkami z Domów Senior + w Małej Wsi. Czwartoklasiści z mapkami w ręku mogli dowiedzieć się jak zmieniła się nasza miejscowość przez ostatnie kilkadziesiąt lat, a potem sprawdzić to podczas spaceru po małowieskich ulicach. Dziękujemy za miłe przyjęcie i przekazaną wiedzę. Projekt dofinansowano ze środków Programu Działaj Lokalnie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce oraz Ośrodka DL Fundacji „FLZP – Młodzi Razem” i Powiatu Płockiego. Zadanie publiczne pn. "Działaj Lokalnie - myśl globalnie II" dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Mazowieckiego

• Warsztaty w Domach Senior + : Więcej
      • LV Zlot po Ziemi Mazowieckiej

• 29.09.2023
        • Kolejny rajd „Łazików” odbył się 23 września. Przejechaliśmy ok 20 kilometrów. Podziwialiśmy piękno przyrody. Sjestę przygotowali dla nas Rodzice Marysi w Liwinie.

Bociany i żurawie jeszcze nie odleciały

​Żurawie, chciałbym z wami latać
          Zaszumieć skrzydłami jesieni.
          Podziwiać piękno tego świata
          I czekać, czekać, póki się nie zmieni.

• LV Zlot po Ziemi Mazowieckiej: Więcej
      • XXIV Jesienny Bieg Przełajowy na Mazowszu

• 25.09.2023
        • W czwartek 21 września w Radzanowie odbył się XXIV Jesienny Bieg Przełajowy na Mazowszu. Reprezentacja naszej szkoły liczyła 29 biegaczy. Bardzo dobrze zaprezentowaliśmy się w najstarszej kategorii zdobywając w niej 2 pierwsze miejsca. Swoje biegi wygrała Weronika Szajewska oraz Szymon Kopera. 2 miejsce zajął Alan Stefaniak z klasy czwartej. Blisko podium uplasowali się także: Dawid Jabłoński – 5 miejsce, Dawid Kwiatkowski – 5 miejsce, Natalia Tomczak – 7 miejsce. Na wyróżnienie zasługują wszyscy biegacze biorący udział w zawodach. Następnym sprawdzianem będą sztafetowe biegi przełajowe, które odbędą się 6 października w Radzanowie.

• XXIV Jesienny Bieg Przełajowy na Mazowszu: Więcej
      • Turniej piłkarski "Razem z Orłami"

• 25.09.2023
        • W piątek 15 września na stadionie LKS "Świt" Staroźreby odbył się turniej piłkarski "Razem z Orłami" dla uczniów z rocznika 2014-2015. Reprezentanci naszej szkoły zajęli wysokie czwarte miejsce na 9 drużyn. Rozgrywki podzielone były na 2 grupy. W naszej grupie wygraliśmy ze szkołą z Góry oraz zremisowaliśmy z drużyną z Zągot, a także przegraliśmy z późniejszymi zwycięzcami turnieju drużyną Staroźreb. W grupie zajęliśmy drugie miejsce i awansowaliśmy do półfinału, gdzie musieliśmy uznać wyższość drużyny z Płońska przegrywając 1:0. Mecz o trzecie miejsce przegraliśmy z drużyną z Łęgu.

• Turniej piłkarski "Razem z Orłami": Więcej
      • Spotkanie z Policją

• 22.09.2023
        • Jak zawsze na początku roku szkolnego spotkaliśmy się z panami policjantami z posterunku w Wyszogrodzie. Dziękujemy, od razu czujemy się bezpieczniej.

• Spotkanie z Policją: Więcej
      • Sprzątanie świata - Polska 2023

• 17.09.2023
        • Sprzątanie lasu daje dużą satysfakcję, choć szczerze mówiąc trudno się cieszyć znajdując takie ilości butelek, puszek i opon.

• Sprzątanie świata - Polska 2023: Więcej
      • "Razem w Górę" w Ciućkowie

• 14.09.2023
        • Spędziliśmy wspaniały dzień w Ośrodku "Razem w Górę" w Ciućkowie. Zabawy integracyjne w pięknych okolicznościach przyrody podsumowaliśmy kiełbaskami z ogniska i pieczonymi piankami w herbatnikach z czekoladą. Dziękujemy Pani Magdzie Bojanowskiej i Jej Rodzinie za miłe przyjęcie!

• "Razem w Górę" w Ciućkowie: Więcej
      • Dni Gminy Mała Wieś 2023

• 14.09.2023
        • Za nami XXlll Dni Gminy Mała Wieś. W piątek wzięliśmy udział w Narodowym Czytaniu "Nad Niemnem" Elizy Orzeszkowej. W sobotę z dużym rozmachem organizowaliśmy Uliczny Bieg Zdrowia, taneczną rozgrzewkę i rozgrywki "dzikich drużyn" piłkarskich. Trzeciego dnia gminnego święta poczet sztandarowy reprezentował nas podczas dożynkowej mszy świętej, a Miłosz Dynarek i Marcel Borowski podczas przeglądu twórczości szkół. Serdecznie dziękujemy pani Anicie Lipskiej za poprowadzenie elektryzującej rozgrzewki przed sobotnim biegiem, a państwu Wiolecie i Mirosławowi Kopera z firmy Mirglass za sponsoring nadmuchiwanej bramy, przez którą jak strzała wbiegali zawodnicy.

• Dni Gminy Mała Wieś 2023: Więcej
      • Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/ 2024

• 06.09.2023
        • 4 września rozpoczęliśmy uroczyście nowy rok szkolny. Było to wyjątkowe przeżycie, szczególnie dla pierwszoklasistów i ich rodziców.

• Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/ 2024: Więcej
      • Rozkład jazdy autobusów szkolnych
      • Mobilne miasteczko rowerowe

• 31.08.2023
        • Nowy rok szkolny rozpoczniemy bezpiecznie w mobilnym miasteczku rowerowym zakupionym przez Gminę Mała Wieś. To znakomita pomoc do nauki zasad ruchu drogowego i uzyskania karty rowerowej. W skład zestawu wchodzą: znaki drogowe, sygnalizacja świetlna oraz maty, z których można ułożyć drogi, ścieżki rowerowe i ronda. Jest nawet bezpieczny przejazd kolejowy z opuszczanymi szlabanami. Wszystkie te atrakcje do obejrzenia już w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.

• Mobilne miasteczko rowerowe: Więcej
      • Podręczniki do religii 2023/2024
      • Z wizytą w Chylinie

• 15.07.2023
        • 30 czerwca na zaproszenie Stowarzyszenia "Bliżej Siebie" realizującego projekt "Wakacyjna AktywAKCJA" wybraliśmy się na rowerach do świetlicy środowiskowej w Chylinie. Zostaliśmy bardzo gościnnie przyjęci i miło spędziliśmy czas na zabawach, grach i nawiązywaniu kontaktów towarzyskich. Serdecznie dziękujemy i zapraszamy do Małej Wsi.

• Z wizytą w Chylinie: Więcej
      • Wakacyjna AktywAKCJA 2023

• 10.07.2023
        • "Na rowerach do Afryki z Małej Wsi przez Kobylniki” – taką nazwę nosił nasz projekt w ramach tegorocznej Wakacyjnej AktywAKCJI. Dzięki wsparciu Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju 26 i 27 czerwca dwie grupy rowerzystów wzięły udział w rajdzie pokonując łącznie ponad 30 kilometrów. Po drodze rowerzyści zwiedzili gotycki kościół w Kobylnikach i podziwiali nagrobki z warsztatu Santi Gucciego. Większość czasu (łącznie z noclegiem) spędziliśmy w Sobanicach zwiedzając Muzeum Afryki, uczestnicząc w warsztatach gry na bębnach, zajęciach rekreacyjnych i ognisku. Podróż pouczająca, integrująca, a do tego lody na koniec…

• Wakacyjna AktywAKCJA 2023: Więcej
      • Zakończenie roku szkolnego 2022/2023

• 10.07.2023
        • Zakończyliśmy kolejny rok szkolny, pożegnaliśmy kolejnych absolwentów. Życzymy Wam wspaniałych wakacji! Uroczystość rozpoczęła się od przekazania sztandaru w ręce nowego pocztu. Następnie tanecznym krokiem w rytmie poloneza wkroczyli ósmoklasiści, a po nich w lżejszym repertuarze zaprezentowali się najmłodsi tancerze. Po pożegnalnym programie ósmych klas przyszedł czas na nagrody dla uczniów z najwyższymi wynikami i osiągnięciami. Wspaniałe nagrody mogliśmy zakupić dzięki wsparciu Urzędu Gminy, Banku Spółdzielczego w Małej Wsi, Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, Vistula Banku Spółdzielczego oraz naszej nieocenionej Rady Rodziców. Dziękujemy serdecznie! Potem jeszcze spotkanie z wychowawcami w klasach i zasłużone dwa miesiące odpoczynku.

• Zakończenie roku szkolnego 2022/2023: Więcej
      • Pożegnanie ósmoklasistów 2023

• 21.06.2023
        • Nadszedł czas pożegnań z najstarszymi uczniami naszej szkoły. W tym roku łez nie było, za to dużo śmiechu. Siódmoklasiści żegnając swoich poprzedników potrafili w każdym znaleźć coś wyjątkowego, każdy wsławił się w jakiejś dziedzinie. I dlatego o każdym z Was będziemy pamiętać.

• Pożegnanie ósmoklasistów 2023: Więcej
      • Adam w Matematycznej Manufakturze

• 14.07.2023
        • Uczeń klasy 4a Adam Gaciąk zajął I miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Matematyczno - Plastycznym "Matematyczna Manufaktura". Konkurs odbywał się przy wsparciu merytorycznym i pod patronatem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

• Adam w Matematycznej Manufakturze: Więcej
      • Spotkanie z Ochotniczą Strażą Pożarną

• 20.06.2023
        • W ostatni przedwakacyjny wtorek odwiedzili nas strażacy z OSP Mała Wieś. Druh Mateusz Iwański przypomniał zasady udzielania pierwszej pomocy. Dziękujemy. Lepiej, żeby nam się to nie przydało w czasie wakacji, ale wiedzieć trzeba.

• Spotkanie z Ochotniczą Strażą Pożarną: Więcej
      • Mazurska wyprawa

• 14.07.2023
        • Nasza mazurska wyprawa trwała trzy dni. W programie mieliśmy Mikołajki - spacer po porcie, rejs statkiem po trzech jeziorach: Mikołajskim, Śniardwach i Bełdanach, relaks w Parku Wodnym Tropikana - gwarancję doskonałej zabawy niezależnie od pogody, basen z falą, rwącą rzekę, zjeżdżalnie, bajkowe figury i piaskownice. Drugiego dnia zwiedziliśmy Muzeum Indian i Wioskę Indiańską - dowiedzieliśmy się wszystkiego o życiu i kulturze Indian, przekonaliśmy się jak bogata duchowo i kulturowo była ich cywilizacja, w muzeum poczuliśmy się jak prawdziwy Winnetou. W Giżycku zobaczyliśmy most obrotowy, dawny zamek krzyżacki, obecnie hotel, odbyliśmy spacer promenadą do portu jachtowego, zobaczyliśmy molo nad jeziorem Niegocin. W Mazurolandii - Krzyżacy, żywa lekcja historii. Przygoda, podczas której poznaliśmy tajemnicę i historię zakonników, zwiedziliśmy miniatury zamków rycerskich, poznaliśmy życie w

• Mazurska wyprawa: Więcej
      • Wycieczka do Zakopanego

• 14.07.2023
        • Nasza wycieczka rozpoczęła się w niedzielę 11 czerwca. Uczestniczyła w niej 42-osobowa grupa uczniów wraz z nauczycielami: Katarzyną Szatkowską, Ryszardem Witkowskim, Rafałem Dutkiewiczem oraz panią pilot, która pomogła w organizacji wyjazdu. Wyruszyliśmy spod szkoły około godziny 7.00, a do miejsca zakwaterowania dotarliśmy o 15.00. Po pozostawieniu bagaży w pokojach, mieliśmy czas na grę w piłkę, bądź spacer z opiekunami. Po zjedzeniu pysznej obiadokolacji zakończył się pierwszy dzień naszej wycieczki.
          Drugiego zaś dnia, czyli 12 czerwca około godziny 9.00, już po pysznym śniadaniu dotarliśmy do Tatrzańskiego Parku Narodowego, przez który spacerowaliśmy ku Morskiemu Oku przez kilka dobrych godzin.
          Gdy wreszcie nasze oczy ujrzały piękny krajobraz gór otaczających Morskie Oko, odetchnęliśmy z ulgą. Dla chętnych był spacer wokół jeziora i myślimy, że każdy, kto obszedł to jezioro wokół,

• Wycieczka do Zakopanego: Więcej
      • Inne spojrzenie na stolicę

• 14.07.2023
        • 5 maja uczniowie klasy 7 oraz 4a i 4b odwiedzili Warszawę. Trasa wiodła nieco inaczej niż zazwyczaj. Trudno wyobrazić sobie zwiedzanie stolicy bez Starego Miasta, jednak tym razem chcieliśmy zobaczyć tę metropolię z nieco innej strony. Są takie miejsca w Warszawie, które bezapelacyjnie zawsze pozostaną dla nas najważniejsze. Tym razem jednak spojrzeliśmy na stolicę jako miejsce, gdzie organizuje się wielkie imprezy kulturalne i sportowe, często o zasięgu międzynarodowym, a także miejsce rozrywki i wypoczynku. Zwiedziliśmy więc Stadion Narodowy, gdzie bywali najbardziej znani piłkarze świata oraz koncertowały wielkie gwiazdy muzyki, a później bawiliśmy się dobrze w Be Happy Muzeum oraz w Arena Laser Game.